Τρόποι για να κόψετε εύκολα το κάπνισμα

Έχετε αποφασίσει να σταματήσετε το κάπνισμα. Συγχαρητήρια! Η πρώτη μέρα χωρίς τα τσιγάρα μπορεί να είναι δύσκολη. Εδώ είναι πέντε βήματα που μπορείτε να ακολουθήσετε για να χειριστεί τη μέρα και να είστε σίγουροι ότι είστε σε θέση να παραμείνετε άκαπνοι.

  1. Κάντε ένα πλάνο

Ένα σχέδιο διακοπής καπνίσματος μπορεί να κάνει την ημέρα σας πιο εύκολη. Σας δίνει τρόπους για να παραμείνετε εστιασμένοι, και να έχετε κίνητρο για να σταματήσετε το κάπνισμα. Να είστε ειλικρινείς σχετικά με τις ανάγκες σας. Εάν κάνετε θεραπεία αντικατάστασης νικοτίνης, να είστε βέβαιοι ότι θα αρχίσετε να το κάνετε πρώτο πράγμα το πρωί.

  1. Μείνετε απασχολημένοι

Το να είστε απασχολημένοι είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να κόψετε το κάπνισμα. Οι πολλές ασχολίες θα σας βοηθήσουν να μην έχετε το μυαλό σας στο κάπνισμα και να το αποσπάτε από πειρασμούς. Δοκιμάστε κάποιες από τις εξής δραστηριότητες:

  • Βγείτε έξω από το σπίτι για μια βόλτα
  • Μασάτε τσίχλα ή σκληρές καραμέλες
  • Κρατήστε τα χέρια σας απασχολημένα με ένα στυλό ή οδοντογλυφίδα
  • Πίνετε πολύ νερό
  • Πηγαίνετε σε μια ταινία
  • Περάστε χρόνο με μη καπνιστές φίλους
  • Πηγαίνετε για δείπνο στο αγαπημένο σας εστιατόριο όπου απαγορεύεται το κάπνισμα
  1. Αποφύγετε τα εναύσματα για κάπνισμα

Προσπαθήστε να μην έρχεστε σε επαφή με ανθρώπους, μέρη, πράγματα και καταστάσεις που πυροδοτούν την επιθυμία σας να καπνίσετε. Για παράδειγμα πετάξτε τα τσιγάρα, τους αναπτήρες και τα τασάκια σας, αν δεν το έχετε κάνει ήδη.

  1. Stay Positive

Η διακοπή του καπνίσματος είναι δύσκολη. Προσπαθήστε να μην σκέφτεστε την εγκατάλειψη, όπως πάντα. Σκεφτείτε θετικά. Μπορεί η μέρα σας να μην είναι τέλεια, αλλά το μόνο που έχει σημασία είναι να μην καπνίζετε. Επιβραβεύστε τον εαυτό σας για το πρώτο 24 ώρο. Το αξίζετε. Και αν δεν αισθάνεστε έτοιμοι να σταματήσετε το κάπνισμα σήμερα, ορίστε μια ημερομηνία διακοπής που έχει νόημα για σας.

  1. Ζητήστε βοήθεια

Δεν χρειάζεται να βασίζεστε μόνο στη δύναμη της θέλησης για να κόψετε το κάπνισμα. Πείτε στην οικογένεια και τους φίλους σας, όταν διακόψατε το κάπνισμα. Ζητήστε τη βοήθειά τους κατά τις πρώτες ημέρες και εβδομάδες μετά. Μπορούν να σας βοηθήσουν να να ξεπεράσετε τα τραχιά σημεία. Πείτε τους πως ακριβώς πώς μπορούν να σας υποστηρίξουν. Μην υποθέσετε ότι θα το μάθουν.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *