Μύθοι και αλήθειες για τον πόνο

Ο πόνος είναι μια καθημερινή ενόχληση που πολλοί από εμάς φέρουμε και θα κάνουμε τα πάντα για να ανακουφιστούμε από αυτόν. Και επειδή ο πόνος είναι τόσο κοινός, υπάρχουν πολλές παρανοήσεις και μύθοι που μπορεί να υπάρχουν σχετικά με την αποτελεσματική θεραπεία του ή τη διαχείρισή του.

Εδώ είναι 7 δημοφιλείς θεωρίες σχετικά με τον πόνο και τα πραγματικά περιστατικά που πρέπει να ξέρετε για να αποφύγετε την επιδείνωσή του.

Θεωρία # 1: Ο καιρός μπορεί να επηρεάσει τον πόνο.

Τα γεγονότα: Αν πόνος στις αρθρώσεις σας χειροτερεύει, όταν κάνει κρύο ή βρέχει, δεν είναι η φαντασία σας. Αν και οι μελέτες έχουν δείξει ανάμεικτα αποτελέσματα, οι αλλαγές στη βαρομετρική πίεση μπορεί να προκαλέσουν σε μερικούς ανθρώπους-κυρίως τα άτομα με αρθρίτιδα, αυξημένο πόνο στις αρθρώσεις τους. Οι ειδικοί πιστεύουν αυτό είναι επειδή η μεταβολή της βαρομετρικής πίεσης επηρεάζει κοινή πίεση. Όταν ο καιρός ζεσταίνει, ή ένα “σύστημα υψηλής πίεσης” κινείται, η αύξηση της βαρομετρικής πίεσης φέρνει συνήθως ανακούφιση.

Θεωρία # 2: Η ανάπαυση κάνει καλό στον πόνο στην πλάτη.

Τα γεγονότα: Εκτός από την ανάρρωση μετά τον τραυματισμό, οι περισσότεροι ειδικοί συνιστούν πλήρη ξεκούραση στο κρεβάτι, πράγμα που είναι ένα από τα χειρότερα πράγματα που μπορείτε να κάνετε για τον πόνο στην πλάτη. Όταν δεν κινείστε, το σώμα θα νιώσει ακόμα περισσότερο πόνο όταν κινηθεί. Το stretching και οι ασκήσεις γιόγκα μπορούν να είναι πολύ πιο αποτελεσματικές στην ελάττωση του πόνου σας.

Θεωρία # 3: Η απώλεια βάρους μπορεί να βοηθήσει χρόνιο πόνο.

Τα γεγονότα: Αν είστε υπέρβαροι, το λιγότερο βάρος στο σώμα σας, σημαίνει λιγότερη πίεση και λιγότερο πόνο στις αρθρώσεις και την πλάτη σας. Η απώλεια κάποιων επιπλέον κιλών μπορεί πραγματικά να βοηθήσει στη βελτίωση του πόνου στις αρθρώσεις στα γόνατα και τα ισχία.

Θεωρία # 4: Δεν χρειάζεται να ανησυχείτε για ήσσονος σημασίας πόνο.

Τα γεγονότα: Πολλοί άνθρωποι πιστεύουν ότι ο πόνος είναι απλά κάτι με το οποίο πρέπει να ζήσουμε, αλλά δεν πρέπει ποτέ να αγνοούμε τον πόνο. Σκεφτείτε τον πόνο ως ένα από τα κόκκινα φώτα στο ταμπλό του αυτοκινήτου σας. Το φως είναι εκεί για να σας πει ότι κάτι δεν πάει καλά.

Θεωρία # 5: Ο πόνος είναι φυσικό επακόλουθο της γήρανσης.

Τα γεγονότα: Όπως και τα γκρίζα μαλλιά και οι ρυτίδες, μερικά άλγη και πόνοι είναι ένα μέρος της ζωής σχεδόν όλων μας. Αλλά ο χρόνιος πόνος δεν πρέπει να είναι. Οι περισσότεροι άνθρωποι θα πρέπει να είναι σε θέση να έχουν μια σχετικά ανώδυνη ζωή, καθώς γερνούν. Αν ενοχλείστε από χρόνιο πόνο, επισκεφθείτε το γιατρό σας.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *