Φυσικοί τρόποι αύξησης της libido!

Υπάρχουν φορές που αισθάνεστε ότι δεν έχετε καθόλου όρεξη για σεξ; Έρευνες έχουν δείξει ότι η χαμηλή τεστοστερόνη επηρεάζει τουλάχιστον 13.800.000 άνδρες, με σημαντικό αριθμό αυτών να είναι άνδρες στα 30 τους!  Δείτε φυσικούς τρόπους για να αυξήσετε τη λίμπιντό σας.

  1. Μείνετε fit

Το λίπος της κοιλιάς και η παχυσαρκία είναι δολοφόνοι της τεστοστερόνης. Μια μελέτη έδειξε ότι παχύσαρκα εφήβων αγοριών έχουν έως και 50% λιγότερη τεστοστερόνη από τα μη-παχύσαρκα συνομήλικά τους. Ένας λόγος για αυτό μπορεί να είναι ότι τα λιποκύτταρα περιέχουν μια μεγάλη ποσότητα ένζυμου που μετατρέπει την τεστοστερόνη σε οιστρογόνα. Δυστυχώς, η παχυσαρκία και η χαμηλή τεστοστερόνη ενισχύονται αμοιβαία, οδηγώντας σε αύξηση του βάρους και ορμονική ανισορροπία στους άνδρες.

  1. Κοιμηθείτε αρκετά

Μια μελέτη έδειξε ότι μετά από μόλις μία εβδομάδα από μόλις πέντε ώρες ύπνου κάθε βράδυ, τα επίπεδα τεστοστερόνης μειώθηκαν κατά 10-15%. Ενώ ο ολιγόωρος ύπνος μπορεί να ως κατόρθωμα σε κάποιους, αυτό πραγματικά διαβρώνει την πιο σημαντική ανδρική ορμόνη.

  1. Αποφύγετε τις τοξίνες που βλάπτουν τους όρχεις

Οι φθαλικές ενώσεις και τα parabens σε προϊόντα προσωπικής φροντίδας, όπως λοσιόν και κρέμες ξυρίσματος, είναι αντι-ανδρογόνα, που σημαίνει ότι διαταράσσουν την παραγωγή και λειτουργία των πολλαπλών ορμονών συμπεριλαμβανομένης της τεστοστερόνης. Προσπαθήστε να τα περιορίσετε.

  1. Χαλαρώστε από τη δουλειά.

Το άγχος είναι μια σημαντική κινητήρια δύναμη της χαμηλής τεστοστερόνης. Προσπαθήστε να το ελέγξετε με γιόγκα, διαλογισμό ή άλλους τρόπους ακόμη και για μόλις 10 λεπτά την ημέρα, για να δώσετε στο ορμονικό σύστημα σας την ευκαιρία να αποκαταστήσει την ισορροπία, τη μείωση της κορτιζόλης και την αύξηση της τεστοστερόνης.

  1. Πάρτε τις βιταμίνες σας σοβαρά.

Οι βιταμίνες Α και Ε, όπως και ο ψευδάργυρος και το σελήνιο είναι σαν λίπασμα για την παραγωγή ανδρογόνων και λειτουργία των όρχεων. Εάν δε λαμβάνετε επαρκή ποσότητα αυτών των στοιχείων μέσω της διατροφής σας, φροντίστε να λαμβάνετε συμπληρώματα/

  1. Βγείτε στον ήλιο!

Η βιταμίνη D έχει αποδειχθεί ότι αυξάνει την ολική τεστοστερόνη, τη βιοδιαθέσιμη τεστοστερόνη και την ελεύθερη τεστοστερόνη. Προσπαθήστε να παίρνετε μια δόση 15 λεπτών ηλιακής ακτινοβολίας την ημέρα.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *