Πώς να καταλάβεις αν έχεις αφυδάτωση

Το νερό είναι απαραίτητο για την υγιή λειτουργεία του οργανισμού μας! Εσύ πίνεις αρκετό; Αν η απάντηση σε πολλά από τα πρακαάτω είναι ναι, τότε μάλλον πρέπει να αλλάξεις κάποιες από τις συνήθειές σου!

1. Διψάς συνέχεια: Η αφυδάτωση επηρεάζει τη συγκέντρωση των ηλεκτρολυτών στο σώμα σου. Όταν σου λείπουν υγρά, τα νεφρά, τα όργανα, δηλαδή, που καθορίζουν τον όγκο του αίματος και των ούρων φωνάζουν βοήθεια! Έτσι, ο εγκέφαλός σου, σε διατάζει να πιεις νερό.

2. Κόπωση: Πρόκειται για έναν αμυντικό μηχανισμό του οργανισμού. Όταν τα υγρά του σώματος είναι σε χαμηλά επίπεδα, ο εγκέφαλος για να σε προφυλάξει και να μειώσει την πιθανότητα απώλειας νερού, στέλνει μηνύματα κόπωσης, έτσι ώστε να σε αποτρέψει από διαδικασίες που προκαλούν απώλεια υγρών, όπως εφίδρωση.

3. Πονοκέφαλος: Ο εγκέφαλός μας για να λειτουργήσει χρειάζεται τη σωστή αναλογία νερού και ηλεκτρολυτών στο σώμα. Όταν αυτό λείπει, προσπαθεί να μας δώσει σημάδια για τα λάθη στον τρόπο ζωής μας.

4. Σκουρόχρωμα ούρα: Όταν τα επίπεδα νερού είναι χαμηλά, τα νεφρά προσπαθούν να μειώσουν τις απώλειες, αλλά ταυτόχρονα να συνεχίσουν να επιτελούν την κύρια εργασία τους, που είναι η απομάκρυνση των περιττών ουσιών από το σώμα. Έτσι, τα ούρα που προκύπτουν είναι υπέρ συμπυκνωμένα, άρα και πιο σκούρα σε χρώμα.

5. Θαμπό δέρμα: Χωρίς την απαραίτητη υγρασία, το δέρμα χάνει τη λάμψη, την ελαστικότητα και τη ζωντάνια του.

6. Δυσθυμία: Αφυδάτωση σημαίνει μείωση στην πίεση άρα και λιγότερο οξυγόνο στον εγκέφαλο κάτι που μπορεί να οδηγήσει σε κακή διάθεση.

Η λύση σε όλα τα παραπάνω, είναι η αύξηση της κατανάλωσης του νερού! Με 6-8 ποτήρια την ημέρα, θα κάνετε στον εαυτό σας το καλύτερο δώρο!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *