Οδηγός αποτοξίνωσης μετά τις γιορτές

Οι διακοπές των Χριστουγέννων είναι οι πιο απολαυστικές αλλά και οι πιο… ένοχες της χρονιάς. Πρόκειται για τις μέρες που τα σπίτια γεμίζουν από παραδοσιακά γλυκά, ενώ ανήμερα των γιορτών τα τραπέζια με την οικογένεια και τους φίλους πάνε κι έρχονται.
Κάτι ακόμα που υπάρχει σε αφθονία αυτές τις μέρες είναι το αλκοόλ.

Όλα αυτά ταλαιπωρούν τον οργανισμό μας, καθώς τον επιβαρύνουν με άχρηστες θερμίδες, πολλά λιπαρά και ζάχαρη και αρκετές τοξίνες. Γι αυτό είναι καλό τις μέρες που ακολουθούν να ακολουθείται ένα πλάνο αποτοξίνωσης για να επανέλθει ο οργανισμός στα φυσιολογικά επίπεδα λειτουργίας του.

1. Ξεκαθαρίστε τις ανθυγιεινές τροφές από το σπίτι: Αδειάστε τα ψυγεία από το οτιδήποτε έχει μείνει από τις γιορτές και γεμίστε τα με φρούτα και λαχανικά, καθαρές πρωτεΐνες και προϊόντα ολικής άλεσης.

2. Ξεκινήστε τη μέρα με άσκηση: Ο καλύτερος τρόπος να ενσωματώσετε οποιαδήποτε μορφή εκγύμνασης στη ζωή σας είναι νωρίς, πριν ξεκινήσετε την ημέρα σας. Το περπάτημα, η γιόγκα, και το γυμναστήριο θα σας δώσουν την απαραίτητη έκρηξη ενέργειας για μέσα στη μέρα, εεργοποιώντας τις καύσεις και τονώνοντας την κυκλοφορία του αίματος.

3. Μην παραλείπετε το πρωινό: Μη τρώγοντας πρωινό θα καταλήξετε να τρώτε περισσότερο αργότερα, φορτώνοντας τον οργανισμό σας με περιττές θερμίδες. Το πρωινό είναι καλό να ετοιμάζεται στο σπίτι, έτσι ώστε να μπορείτε να ελέγξετε τα υλικά και τις ποσότητες.

4. Ελαφρύ βραδινό: Φροντίστε το βραδινό σας να μην είναι επιβαρυμένο με περιττά λάδια, υδατάνθρακες και σάλτσες. Επιλέξτε light γεύματα 2 με 3 ώρες πριν κοιμηθείτε.

5. Πιείτε νερό: Καταναλώστε την απαραίτητη ποσότητα νερού μέσα στη μέρα έτσι ώστε να βοηθήσετε τον οργανισμό σας να λειτουργεί κανονικά αποβάλλοντας τις τοξίνες.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *