Πώς να ετοιμάσετε το δέρμα σας για το τέλειο καλοκαιρινό μαύρισμα

Οι λόγοι για τους οποίους λατρεύουμε τον ήλιο είναι πολλοί! Αρχικά, αυξάνει τα επίπεδα της σεροτονίνης στο σώμα μας, μία ουσία που έχει αποδειχθεί ότι μειώνει τα συμπτώματα του άγχους, ενώ επάγει την παραγωγή βιταμίνης D, που ενισχύει το δέρμα, τα οστά και τα δόντια μας. Από την άλλη πλευρά πρέπει να παίρνουμε τα απαραίτητα μέτρα έτσι ώστε να αποφεύγονται ο κίνδυνος του καρκίνου αλλά και η πρόωρη γήρανση.

Πώς λοιπόν θα αποκτήσουμε υγιή καλοκαιρινή λάμψη και θα τη διατηρήσουμε χωρίς να εκθέσουμε το σώμα μας σε περιττούς κινδύνους;

1. Πείτε όχι στο τεχνητό μαύρισμα: Σε καμία περίπτωση μην εμπιστευθείτε ινστιτούτα αισθητικής που προσφέρουν τεχνητό μαύρισμα χρησιμοποιώντας ακτινοβολία UVA! Όχι μόνο δεν απολαμβάνετε τα οφέλη του ήλιου (η βιταμίνη D παράγεται μόνο με UVB ακτινοβολία), αλλά αυξάνετε τις πιθανότητες ανάπτυξης καρκίνου του δέρματος κατά 75% υποστηρίζουν κάποιοι ερευνητές.

2. Χρησιμοποιήστε το κατάλληλο αντηλιακό: Εμπιστευθείτε τον φαρμακοποιό σας για να βρείτε αντηλιακά προϊόντα που προστατεύουν από ένα ευρύ φάσμα ακτινοβολιών και ταιριάζουν στο δικό σας μοναδικό δέρμα.

3. Ακούστε το σώμα σας: Κάθε σώμα, μετά από 2-3 ώρες έκθεσης στον ήλιο δεν μπορεί να παράγει παραπάνω μελανίνη, οπότε ξεπερνώντας αυτόν τον χρόνο εκτίθεστε σε περιττό κίνδυνο. Αυτός ο χρόνος ποικίλλει ανάλογα με το χρώμα και τον τύπο δέρματος αλλά και τον οργανισμό. Για παράδειγμα, πολύ ανοιχτά δέρματα παρουσιάζουν σαφώς μικρότερη ανεκτικότητα και παράγουν μελανίνη για περίπου 1 ώρα. Ανάλογα λοιπόν με το πόσο αντέχει το δέρμα σας, προσαρμόστε την έκθεσή σας στον ήλιο σε ημερήσια βάση.

4. Μαυρίστε στη σκιά: Κάντε μικρά διαλείμματα για να μεταφερθείτε στη σκιά όσο μαυρίζετε. Αυτό θα μειώσει την ένταση της UV ακτινοβολίας και τον κίνδυνο εγκαύματος, κάνοντας το μαύρισμά σας να είναι πιο υγιές και να κρατήσει περισσότερο.

5. Μη χρησιμοποιείτε προϊόντα γρήγορου μαυρίσματος: Καμία κρέμα του εμπορίου δε μπορεί να επιταχύνει το μαύρισμά σας, αυξάνοντας την παραγωγή μελανίνης. Αντίθετα, τα συμπληρώματα διατροφής μπορούν. Ρωτήστε το φαρμακοποιό σας για συμπληρώματα με β-καροτένιο, το οποίο μεγιστοποιεί την άμυνα του δέρματός σας έναντι στην ακτινοβολία, βελτιώνοντας την ικανότητά του να παράγει περισσότερη μελανίνη.

6. Προσαρμόστε τη διατροφή σας: Ξέρατε ότι τα κόκκινα και πορτοκαλί φρούτα και λαχανικά αποτελούν το αντηλιακό της φύσης, αφού μπορούν να αυξήσουν τη φυσική άμυνα του οργανισμού έναντι στην ακτινοβολία μέχρι και 33%; Τροφές πλούσιες σε αντιοξειδωτικά (τσάι), αντιφλεγμονώδη (σολομός) και φλαβονοειδή (μαύρη σοκολάτα) και καφεΐνη προστατεύουν το δέρμα από τα εγκαύματα και τον καρκίνο.

Ετοιμαστείτε για την πιο όμορφη περίοδο του χρόνου σωστά και θα νιώσετε πιο όμορφες και λαμπερές από ποτέ!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *