Πόση ώρα να κάνω διάδρομο; Πώς θα χάσω περισσότερες θερμίδες;

pharmacynewsposioradiadromo

Είναι ευρέως γνωστό πως ο διάδρομος είναι το νούμερο 1 εισιτήριό σου προς την απώλεια βάρους.

Προσωπικά το μισώ και το βαριέμαι απίστευτα. Είναι μια σύγχρονη μορφή βασανισμού που σε ακινητοποιεί κάπου μη μπορώντας να ξεφύγεις από πουθενά. Όσο για τη δράση του;

Αργή σαν τη χελώνα. Αν φάω ένα παγωτό, θα πρέπει να λιώσω καμιά βδομάδα πάνω περπατώντας. Η βαρεμάρα σε όλο της το μεγαλείο. Τι να κάνουμε όμως που είναι το Α και το Ω της άσκησης.

Αν ρωτήσεις ειδικούς ή παθούντες, θα σου πουν πως αρκεί να το βάλεις καθημερινά στο πρόγραμμά σου για μισή ώρα και θα εκπλαγείς από τα αποτελέσματα. Βέβαια μην παρασύρεσαι γιατί διάδρομος χωρίς διατροφή, ισοδυναμεί με ένα ωραιότατο μηδενικό.

Ξεκινώντας  με το να φτιάχνεις λίγο τη διατροφή σου (δε χρειάζεται να λιμοκτονείς κάνοντας δίαιτα, απλά να ξεκινήσεις να τρως σωστά), θα δεις πως είναι απαραίτητο να κάνεις λίγο διάδρομο για να βελτιώσεις τη φυσική σου κατάσταση και γιατί όχι, να χάσεις βάρος.

Πόση ώρα όμως να κάνεις; Οι ειδικοί και πάλι λένε πως μετά το μισάωρο αρχίζεις να καις λίπος, επομένως γύρω στα 40-45 λεπτά είναι ιδανικός χρόνος για να αφιερώσεις. Και για αρχή αυτό φαντάζει ιδεατό, αλλά όταν μετά από τον πρώτο μήνα μένεις στάσιμος, καταλαβαίνεις πως πρέπει να αλλάξεις κάποια πράγματα στην άσκησή σου για να ενεργοποιήσεις ξανά τον οργανισμό σου.

  1. Ακολούθησε τον κανόνα 5-2, δηλαδή περπάτησε γρήγορα 5 λεπτά αλλά προσπάθησε να τρέξεις τα επόμενα 2. Με αυτόν τον τρόπο χάνεις λίπος και βελτιώνεις τη φυσική σου κατάσταση.
  2. Μην κρατιέσαι συνέχεια από τις λαβές. Απεναντίας γύμνασε παράλληλα και το πάνω μέρος του σώματός σου χρησιμοποιώντας τα χέρια σου σα να κάνεις παρέλαση. Και δε θα βαρεθείς και θα γυμναστείς.
  3. Αν είσαι λίγο πιο προχωρημένος μπορείς ενδιάμεσα να κάνεις μερικά σπριντ. Προς Θεού, αν τώρα ξεκινάς, ξεκίνα σωστά και ομαλά και αύξησε τη δυσκολία και το χρόνο με τον καιρό.
  4. Για να μην πεθάνεις από μονοτονία, βάλε λίγη ποικιλία στην άσκησή σου. Προγραμμάτισε λίγες ανηφόρες για κάποιο χρόνο και μετά επανέφερε το κανονικό σου πρόγραμμα. Είναι σημαντική η εναλλαγή γιατί ενεργοποιεί το μεταβολισμό σου και καις λίπος.
  5. Ένα μικρό tip είναι να κάνεις πάντα κάτι παραπάνω σε σχέση με αυτό που είχες προγραμματίσει. Αν για παράδειγμα ήθελες να κάνεις 40 λεπτά, κάνε 50. Δώσε άλλα 10 λεπτά περιθώριο μιας που είσαι ήδη εκεί. Προσπάθησε να έχεις τα ακουστικά σου μαζί ή να βλέπεις τηλεόραση για να μην καταλαβαίνεις πως περνάει ο χρόνος και μη σταματήσεις! Το αποτέλεσμα θα σε αποζημιώσει εν καιρώ!

 

🙂

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *