Meeting ομάδας φαρμακείου

meeting farmakeiou

Κεφάλαιο Meeting: Έχει παρατηρηθεί πως στο χώρο του φαρμακείου, η διεξαγωγή ενός meeting είναι μάλλον σενάριο που δεν ανήκει στη σφαίρα της πραγματικότητας. Ίσως ο όγκος εργασίας που έχει κάθε μέλος της ομάδας καθημερινά, ίσως ο φαινομενικά αυτονόητος καταμερισμός των εργασιών, δεν αφήνουν περιθώρια για πραγματοποίηση συναντήσεων, όμως δεν πρέπει κανείς να ξεχνάει ότι πρόκειται για επιχείρηση, με επιχειρηματικό πλάνο, με στόχους και κανόνες.

Οι λόγοι για τους οποίους κάθε επιχειρηματίας-φαρμακοποιός πρέπει να διοργανώνει meeting είναι απλοί.

Είναι πολύ σημαντικά για το χτίσιμο ομαδικότητας και για τη διεύρυνση καναλιών επικοινωνίας εσωτερικά.

Αποτέλεσμα των συναντήσεων είναι, επίσης, η ανάπτυξη της συλλογικής δράσης, η μείωση των προσωπικών τριβών και η εδραίωση ανθρωπίνων σχέσεων μέσα στην επιχείρηση.

Δημιουργείται ένα ξεκάθαρο τοπίο εργασίας, καθώς οι στόχοι του κάθε τομέα του φαρμακείου δε γίνονται γνωστοί μεμονωμένα, γεγονός που ενισχύει περεταίρω την αποδοτικότητα του φαρμακείου.

Μέσα στα meetings μπορούν να τίθενται στόχοι για το φαρμακείο έτσι ώστε να μπαίνουν σε πρόγραμμα οι πωλήσεις, οι παραγγελίες και ταυτόχρονα αποκωδικοποιούνται οι μελλοντικές δράσεις που θα επιφέρουν ανάπτυξη στην επιχείρηση.

Το επόμενο ερώτημα που πρέπει να απαντηθεί, είναι το πώς μπορεί ο φαρμακοποιός να κάνει τα meeting όσο το δυνατόν πιο αποδοτικά.

Απαγόρευση προσωπικών συσκευών, όπως είναι τα κινητά, αν πρόκειται να χρησιμοποιηθούν για προσωπικούς λόγους και δεν εξυπηρετούν το meeting.

Σαφής χρονική οριοθέτηση. Αν τίθεται μόνο η ώρα έναρξης και όχι η ώρα λήξης, η ανακοίνωση μίας συνάντησης γεννά συναισθήματα εκνευρισμού και δυσφορίας στην ομάδα, ενώ η πολύωρη διάρκειά τους αφαιρεί από το περιεχόμενο της συζήτησης.

Η διευθέτηση του χώρου και της μέρας-ώρας που θα πραγματοποιηθεί το meeting πρέπει να είναι συλλογική απόφαση, έτσι ώστε να εξυπηρετείται κατά το βέλτιστο το σύνολο.

Έναυσμα για τη συμμετοχή όλης της ομάδας. Οι συναντήσεις δεν είναι ώρα κατά την οποία ο επιχειρηματίας-φαρμακοποιός έχει κατ’ αποκλειστικότητα το λόγο. Αντίθετα, είναι η ιδανική περίσταση για να πέσουν οι παρατηρήσεις, οι σημειώσεις και οι ιδέες όλης της ομάδας στο τραπέζι. Ο φαρμακοποιός είναι αυτός που πρέπει να δώσει τα κατάλληλα ερεθίσματα για τη συμμετοχή όλων.

Προγραμματίστε μία ατζέντα η οποία μέσα θα περιλαμβάνει τα θέματα προς συζήτηση της εκάστοτε συνάντησης. Κατ’ αυτόν τον τρόπο, δε θα παραλειφθεί κανένα ζήτημα, ενώ ταυτόχρονα θα γίνεται πολύ συνετή χρήση του χρόνου.

Τέλος, μην πραγματοποιήσετε σε καμία περίπτωση meeting αν ο σκοπός του είναι να ανακοινώσετε κάποιο νέο. Θα σπαταλήσετε τόσο το δικό σας χρόνο, αλλά και το χρόνο της ομάδας σας.

Μη διστάζετε να φέρετε την ομάδα σας κοντά! Είναι ένα μικρό βήμα, με μεγάλες προοπτικές! Ξεκινήστε σήμερα κιόλας!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *