Πώς να χρησιμοποιήσετε το Instagram για να προωθήσετε το φαρμακείο σας

Σκεφτείτε κάποιον χρήστη του Instagram που θέλει, για παράδειγμα, να φαίνεται περιπετειώδης. Τι κάνει; Ανεβάζει φωτογραφίες με εκείνον να ταξιδεύει σε εξωτικά μέρη, να δοκιμάζει διαφορετικές κουζίνες, να επιδίδεται σε επικίνδυνα σπορ και ούτω καθεξής.

Ακόμα κι αν κάθονται όλη μέρα στον καναπέ του σπιτιού τους, και αυτού του είδους οι περιπέτειες αφορούν ένα μικρό κομμάτι της καθημερινότητάς της, δίνουν την εικόνα ενός ανθρώπου που διψάει για νέες εμπειρίες.

Οι επιτυχημένες επιχειρήσεις κάνουν ακριβώς το ίδιο!

Ο επιχειρηματίας-φαρμακοποιός μπορεί να χρησιμοποιήσει το Instagram ως ένα μέσο για να γεννήσει και ύστερα να επικοινωνήσει την ταυτότητα του φαρμακείου του.

Μία σαφώς ανεπτυγμένη επιχειρησιακή ταυτότητα μέσω του Instagram μπορεί να αγγίζει το κοινό, μετατρέποντας ένα ποσοστό των ατόμων σε μελλοντικούς πελάτες. Ταυτόχρονα, δημιουργεί συναισθηματικούς δεσμούς μεταξύ του φαρμακείου και του first time customer μετατρέποντάς τον σε συστηματικό επισκέπτη.

Το πιο σημαντικό στοιχείο για το χτίσιμο μίας αποδοτικής σελίδας στο instagram είναι η συνοχή. Για να την επιτύχετε πρέπει απλά να ακολουθήσετε τα εξής βήματα:

1. Συνεκτικά μηνύματα: Ποιος είναι ο χαρακτήρας του φαρμακείου και ποιο είναι το χαρακτηριστικό του που το καθιστά μοναδικό; Για παράδειγμα, ένα φαρμακείο με φυτικό προσανατολισμό, θα πρέπει το λογότυπο, τα λόγια που συνοδεύουν την κάθε φωτογραφία, τα εικονίδια και όλα τα μέσα επικοινωνίας να υπηρετούν αυτόν τον σκοπό. Βρείτε το στοιχείο της επιχείρησής σας το οποίο θέλετε να επικοινωνήσετε και επενδύστε σε αυτό.

2. Συνεκτική εικόνα προφίλ: Ο οποιοσδήποτε χρήστης του Instagram θα πρέπει να μπορεί να αναγνωρίζει ότι μία φωτογραφία είναι δική σας με το που τη βλέπει, χωρίς καν να απαιτείται το logo. Κάθε φορά που ανεβάζετε υλικό φροντίστε να το επεξεργαστείτε με τα ίδια φίλτρα, ενώ όταν κάνετε προσθήκες, καλό είναι να μένετε πιστοί σε γραμματοσειρές και χρώματα που παραπέμπουν στην εταιρική σας ταυτότητα.

3. Συνέπεια στο πρόγραμμα: Θέλετε οι ακόλουθοί σας να ανυπομονούν για τις αναρτήσεις σας, γι αυτό ακριβώς πρέπει να είστε προβλέψιμοι. Αυτό σημαίνει ότι είναι απαραίτητο να εκπαιδεύσετε το κοινό σας στη συχνότητα με την οποία ανεβάζετε τα ποστ και την ακριβή ώρα που θα πρέπει να τα περιμένουν. Η εξοικείωση του κοινού με το πρόγραμμα που ακολουθείτε στα social media είναι μία εύκολη αλλά χρονοβόρα διαδικασία, που επιφέρει πάντα αποτελέσματα!

Σε κάθε περίπτωση, καλό είναι να εμπιστεύεστε ειδικούς που μπορούν να σας κατατοπίσουν, ακόμα και σε έναν ιδιαίτερο κλάδο, όπως είναι αυτός του φαρμακείου.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *