Τροφές που αποτρέπουν την αφυδάτωση!

Το καλοκαίρι είναι εδώ και η ζέστη μπορεί εκτός από δυσάρεστη να είναι και επικίνδυνη για την υγεία μας.

Το σώμα μας αποτελείται από έως και 80% νερό, και αυτός είναι το ποσοστό που υποτίθεται ότι πρέπει να κρατήσει, διότι αν χάσουμε πολλά υγρά μπορεί να καταλήξουμε με αφυδάτωση! Η αφυδάτωση εκδηλώνεται ως αδυναμία, κόπωση και μυϊκές συσπάσεις, και μπορεί να οδηγήσει σε πιο σοβαρές επιπλοκές, όπως οίδημα του εγκεφάλου, επιληπτικές κρίσεις, χαμηλό όγκο αίματος, σοκ, και νεφρική ανεπάρκεια.

Εκτός από το να λαμβάνουμε πολλά υγρά λοιπόν, μπορούμε να ακολουθούμε και σωστή διατροφή για να αποφύγουμε την αφυδάτωση. Δείτε τα παρακάτω τρόφιμα που θα γίνουν οι σύμμαχοί σας!

  1. Καρπούζι

Αυτό το καταπληκτικό φρούτο είναι 92% νερό και έχει πολλές αντιοξειδωτικές ουσίες, είναι πλούσιο σε βιταμίνες, συμπεριλαμβανομένων των βιταμινών Α, Β6, Β1 και C.

  1. Πεπόνι

Το πεπόνι αποτελείται κατά 90% από νερό, και περιέχει τόση βιταμίνη C που σας παρέχει σχεδόν την πλήρη ημερήσια συνιστώμενη δόση σας.

  1. Αγγούρι

Τα αγγούρια είναι πολύ καλά για την ενυδάτωση του οργανισμού και αποτελούνται από πολλές φυτικές ίνες για τη ρύθμιση του πεπτικού συστήματος, και είναι πλούσια σε βιταμίνη C.

  1. Ντομάτες

Περιέχουν έως και 95% νερό και είναι γεμάτες με λυκοπένιο, ένα αντιοξειδωτικό που μπορεί να μειώσει κατά πολύ τον κίνδυνο εμφάνισης καρκίνου.

  1. Σταφύλια

Τα σταφύλια είναι μια πολύ καλή πηγή ρεσβερατρόλης, ενός αντιοξειδωτικού που μειώνει το σάκχαρο του αίματος και μπορεί να μειώσει τον κίνδυνο εμφάνισης καρκίνου.  Τα συγκεκριμένα φρούτα περιέχουν βιταμίνες Β1, Β2, Β6, V, και Κ, και κάλιο, που είναι πολύ σημαντικά για την πρόληψη της αφυδάτωσης.

  1. Κολοκυθάκια

Αυτό το λαχανικό έχει 95% περιεκτικότητα σε νερό, και είναι ένα από τα πιο ενυδατικά τρόφιμα που μπορείτε να φάτε, καθώς επίσης και καλή πηγή φολικού οξέος, καλίου και βιταμινών Α και C.

  1. Μικτή πράσινη σαλάτα

Τα περισσότερα πράσινα φυλλώδη λαχανικά περιέχουν περίπου 90-95% νερό, πράγμα που τους καθιστά ως μεγάλη διατροφική πηγή ενυδάτωσης καθώς και τέλεια σε μια γευστική σαλάτα, δεδομένου ότι είναι τρόφιμα με χαμηλή πυκνότητα ενέργειας. Επίσης, είναι πλούσια σε θειαμίνη, βιταμίνη Β6, σίδηρο, και κάλιο.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *