Το top 3 τροφών για απώλεια πόντων & βάρους!

pharmacynewstop3trofwn

Σίγουρα είναι πολλές οι φορές εκείνες που έχεις ξεκινήσει μια δίαιτα και την έχεις παρατήσει στα μισά.

Έχεις διαβάσει άπειρα tips, συμβουλές, ειδικούς διατροφολόγους και έχεις ξεφυλλίσει δεκάδες περιοδικά που υπόσχονται θαύματα μέσα σε λίγες βδομάδες.

Δυστυχώς τα πράγματα θα ήταν ιδεατά αν ήταν όλα τόσο απλά! Αλλά δεν είναι!

Χρειάζεται υπομονή, στοχοθεσία & σωστή ενημέρωση από τους ειδικούς.

Κάθε οργανισμός είναι διαφορετικός και κάθε σώμα έχει τις δικές του ανάγκες και τα δικά του “μπλοκαρίσματα”.

Ωστόσο, αν αναλογιστούμε πως οι τροφές της φύσης είναι πραγματικά μπροστά στα μάτια μας αλλά δεν τις εκμεταλλευόμαστε όσο θα έπρεπε, θα καταλάβουμε πως έχουμε μια φαρέτρα γεμάτη με ποιοτικά, αγνά υλικά που θα έπρεπε να αποτελούν τη βάση της καθημερινής μας διατροφής.

Θα γλιτώναμε από πολλά προβλήματα υγείας, ψυχοσωματικά και δε θα δηλητηριάζαμε τον εαυτό μας με χημικές τροφές χωρίς να ξέρουμε την προέλευσή τους.

Και ιδού  3 τροφές που όχι απλά θα σου εξασφαλίσουν υγεία, αλλά θα σε βοηθήσουν να μειώσεις το βάρος σου με φυσικό τρόπο!

  1. Σολωμός. Είναι η μαγική σου πηγή άπαχης πρωτεϊνης!  Τροφή με υψηλή θρεπτική αξία σε Ω3 που έχει θεαματικά θετική επίδραση στην καρδιαγγειακή λειτουργία και υγεία, στη ρύθμιση του διαβήτη και της υπέρτασης. Μπορείς να ελαττώσεις την κατανάλωση κόκκινου κρέατος και να τρως περισσότερο σολωμό. Το σίγουρο είναι πως μειώνει την κατάθλιψη, τα προβλήματα όρασης & οστεοπόρωσης λόγω των ω3 λιπαρών οξέων & παράλληλα βελτιώνει τη διάθεση και καίει λίπος. Ισως θα έπρεπε να το συμπεριλάβεις στη διατροφή σου;
  2. Μπρόκολο. Βρασμένο ή όχι, το μπρόκολο είναι μια φυσική βόμβα πλούσια σε βιταμίνες & πηγή ασβεστίου, μαγνησίου, φολικού οξέως και καλίου, που το μετατρέπουν αυτομάτως σε πανίσχυρο αντιοξειδωτικό για το ανοσοποιητικό μας σύστημα. Έχει μεγάλη φήμη για τις αντικαρκινικές του ιδιότητες & προλαμβάνει τα καρδιαγγειακά νοσήματα ρίχνοντας τα επίπεδα της χοληστερίνης. Αν πάλι θέλεις επιδερμίδα απαλή σα μωρού, το μπρόκολο σου το εγγυάται απόλυτα! Και το κυριότερο που σε ενδιαφέρει για την απώλεια βάρους; Έχει μόλις 25-30 θερμίδες ανά 100γρ. κι έτσι αποτελεί απαραίτητο διατροφικό συστατικό στο διαιτολόγιό μας!
  3. Αμύγδαλο. Εδώ δε μιλάμε απλά για ένα ξηρό καρπό. Πρόκειται για το υπερόπλο του οργανισμού σου! Να θυμίσουμε απλά πως μειώνει τη χοληστερίνη, ρυθμίζει το διαβήτη, δυναμώνει τα οστά, βοηθάει στην υγεία των μαλλιών, χαρίζει λαμπερή επιδερμίδα…& φυσικά βοηθάει στην απώλεια βάρους.  Τα αμύγδαλα περιέχουν πολλά θρεπτικά στοιχεία, όπως είναι οι φυτικές ίνες, οι πρωτεΐνες και τα μονοακόρεστα λιπαρά, κι έτσι προτιμώνται από όσους κάνουν δίαιτα καθώς προκαλούν αίσθημα κορεσμού μειώνοντας τις πιθανότητες για ¨ατασθαλίες¨. Καλό είναι να περιορίζετε την κατανάλωσή τους στη μια χούφτα (10 αμύγδαλα)! Το ξέρουμε είναι απολαυστικά, αλλά όλα θέλουν μέτρο!

 

Βάλε στη διατροφή σου αυτές τις τροφές και σίγουρα δε θα χάσεις!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *