Το καλοκαιρινό σώμα που ονειρεύεσαι, μέσα από μερικά απλά βήματα

Ήρθε η άνοιξη, ο καιρός ανοίγει, τα ρούχα αρχίζουν να λιγοστεύουν και πριν καν το καταλάβουμε θα έχει έρθει η ώρα του μαγιό. Τι κάνεις, όμως, με αυτά τα 3-4 κιλάκια που θες να χάσεις, και πώς ανακτάς την αυτοπεποίθησή σου;

Εμείς σου βρήκαμε μερικές απλές συμβουλές, τις οποίες αν εντάξεις στην καθημερινότητά σου, πάντα με την καθοδήγηση του γιατρού σου, θα δεις αποτελέσματα!

1. Μαγείρεψε το φαγητό σου: Είναι λογικό μέσα στο άγχος και το τρέξιμο της ημέρας να καταλήγεις να τρως απ΄ έξω ή να τρως μόνο το βράδυ, πολύ περισσότερο από όσο χρειάζεται. Προσπάθησε, λοιπόν, να προγραμματίζεις και να ετοιμάζεις τα γεύματά σου από την προηγούμενη μέρα ή το Σαββατοκύριακο, έτσι ώστε ούτε να στερείσαι, ούτε να επιβαρύνεσαι με περιττές θερμίδες.

2. Περιόρισε τα τρόφιμα ζωικής προέλευσης: Κόβοντας τα γαλακτοκομικά προϊόντα και το κρέας για μερικές μέρες την εβδομάδα δίνεις στον οργανισμό σου να αποτοξινωθεί και να επανεκκινήσει το μεταβολισμό σου. Τις υπόλοιπες μέρες μπορείς να τρως από όλες τις διατροφικές ομάδες, αλλά πάντα με μέτρο.

3. Επένδυσε στο πρωινό σου: Ένα χορταστικό πρωινό, πλούσιο σε φρούτα, δημητριακά και καλές πηγές πρωτεΐνης, παρέχει στο σώμα σου όλη την απαραίτητη ενέργεια για να λειτουργήσει σωστά μέσα στη μέρα.

4. Ενυδατώσου: Με άλλα λόγια, πιες νερό! Η πιο απλή συμβουλή είναι να κυκλοφορείς παντού με ένα μπουκαλάκι νερό. Κάνει θαύματα στο μεταβολισμό σου, στο δέρμα σου αλλά και στα επίπεδα της ενέργειάς σου.

5. Γυμνάσου: Ο καλύτερος τρόπος για να δώσεις κίνητρο στον εαυτό σου, είναι να βρεις ένα φίλο ή μία φίλη σου για να πηγαίνετε μαζί για γυμναστική. Είτε διαλέξετε τρέξιμο, είτε κάποιο άλλο πρόγραμμα όπως pilates ή ΤRX θα κάνετε καλό στο σώμα σας,χωρίς να χρειάζεται να ακολουθήσετε εξαντλητικές πρακτικές που αποδυναμώνουν το σώμα.

Το καλοκαίρι σε περιμένει!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *