Πώς να μην χάνετε μυϊκή μάζα

Γυμνάζεστε τακτικά και βλέπετε ότι χάνετε κιλά, όμως είστε σίγουροι ότι αποβάλλετε το περιττό λίπος και όχι τη μυϊκή σας μάζα; Ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα για να σιγουρευτείτε!

 

Διατηρήστε υψηλή κατανάλωση πρωτεϊνών

Όταν κάνετε δίαιτα περιορισμένων θερμίδων, βεβαιωθείτε ότι ακόμα λαμβάνετε αρκετή πρωτεΐνη. Ορός γάλακτος σε σκόνη πρωτεΐνης, κοτόπουλο, γαλοπούλα, άπαχο βοδινό κρέας, αυγά και το γάλα θα πρέπει να γίνουν το κυριότερο μέρος της διατροφής σας. Αυτό θα σας βοηθήσει να τροφοδοτήσετε τους μύες σας και να τους αφήσετε να αναπτυχθούν.

Μειώστε σταδιακά τους υδατάνθρακες

Όταν ενεργοποιείται η απώλεια βάρους, δεν πρέπει να κόψετε τους υδατάνθρακες αμέσως γιατί αυτό θα βάλει το σώμα σας σε κατάσταση σοκ. Σταδιακά μειώστε την ποσότητα των υδατανθράκων σε κάθε γεύμα και έτσι θα αρχίσει η απώλεια λίπους και όχι μυϊκής μάζας.  Το σώμα χρησιμοποιεί τους υδατάνθρακες για καύσιμα και εάν η δίαιτα που ακολουθούμε είναι χαμηλή σε υδατάνθρακες, το σώμα θα στραφεί σε καύση του λίπους.

Τρώτε συχνότερα

Αν ο τρόπος ζωής σας το επιτρέπει, το ιδανικό είναι να καταναλώνετε έξι γεύματα την ημέρα. Τα τρία γεύματα την ημέρα είναι κανονικά (πρωινό, μεσημεριανό, βραδινό) και τα άλλα τρία είναι τα συμπληρώματα, όπως ροφήματα ή μπάρες, μερικές φορές με επιπλέον υδατάνθρακες. Η εναλλαγή κυρίως γευμάτων και συμπληρωμάτων είναι πολύ σημαντική.

Κόψτε τους υδατάνθρακες το βράδυ

Είναι καλό τα δύο τελευταία γεύματα της ημέρας, να περιέχουν πολύ λίγους υδατάνθρακες, και ακόμα καλύτερο το να μην υπάρχουν. Αυτό θα αποτρέψει τον οργανισμό σας από το να τους αποθηκεύει ως λίπος το βράδυ, όταν ο μεταβολισμός επιβραδύνεται.

Αυξήστε τις αερόβιες ασκήσεις

Πολλοί άνθρωποι αποφεύγουν τις αερόβιες ασκήσεις. Εάν ανήκετε σε αυτό είδος των ανθρώπων, ξεκινήστε με 20 λεπτά σε κάθε προπόνηση με βάρη, και προσπαθήστε να τα αυξάνετε 5 λεπτά κάθε εβδομάδα, και συνεχίστε έτσι έως ότου τα αυξήσετε όσο χρειάζεται για να καίτε την επιθυμητή ποσότητα του λίπους.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *