Γιατί είναι αργός ο μεταβολισμός σας

Πιθανότατα δεν χρειάζεστε επιστήμονες να σας πουν ότι ο μεταβολισμός σας επιβραδύνει με την ηλικία. Δείτε τι κάνετε όμως και εσείς και δυσκολεύετε ακόμη περισσότερο το μεταβολισμό σας να δράσει.

1) Δεν τρώτε αρκετά

Θα πρέπει να μειώσετε τις θερμίδες για να χάσετε βάρος, αλλά είναι σημαντικό να μην το παρακάνετε. Όταν τρώτε λιγότερο από ό, τι χρειάζεστε για τη βασική βιολογική λειτουργία (περίπου 1.200 θερμίδες για τις περισσότερες γυναίκες), το σώμα σας καθυστερεί τη δράση του μεταβολισμού. Αρχίζει επίσης να χάνει πολύτιμο, μυϊκό ιστό για ενέργεια. Τρώγοντας ένα γεύμα κάθε 3 με 4 ώρες, θα μείνετε ικανοποιημένοι και θα αποφύγετε την υπερκατανάλωση τροφής αργότερα μέσα στην ημέρα.

2) Αποφεύγετε την καφεΐνη

Η καφεΐνη είναι ένα διεγερτικό του κεντρικού νευρικού συστήματος. Ένα φλιτζάνι αρωματικό τσάι μπορεί να αυξήσει τον μεταβολισμό σας κατά 12%, σύμφωνα με μια ιαπωνική μελέτη. Οι ερευνητές πιστεύουν ότι οι αντιοξειδωτικές κατεχίνες στο τσάι παρέχουν αυτή την ώθηση.

3) Το νερό σας είναι σε θερμοκρασία δωματίου

Γερμανοί ερευνητές διαπίστωσαν ότι η κατανάλωση 6 φλιτζανιών κρύο νερό την ημέρα μπορεί να αυξήσει τη δράση του μεταβολισμού κατά περίπου 50 θερμίδες ημερησίως, που είναι αρκετές για να χάσετε 5 κιλά σε ένα χρόνο. Η αύξηση μπορεί να προέρχεται από την δραστηριότητα που χρειάζεται για τη θέρμανση του νερού στη θερμοκρασία του σώματος.

4) Σας λείπει η βιταμίνη D

Η βιταμίνη D είναι απαραίτητη για τη διατήρηση του μεταβολισμού. Δυστυχώς, οι ερευνητές εκτιμούν ότι ένα πολύ μικρό ποσοστό, περίπου το 4% των Αμερικανών άνω των 50 ετών λαμβάνουν αρκετή βιταμίνη D μέσω της διατροφής τους.

5) Καταναλώνετε πολλά ποτά

Όταν πίνετε ένα αλκοολούχο ποτό, καίτε λιγότερο λίπος, και πιο αργά από ό, τι συνήθως, γιατί το αλκοόλ χρησιμοποιείται ως καύσιμο. Επιλέγοντας λοιπόν να καταναλώσετε δύο μαρτίνι μπορεί να μειώσετε την ικανότητα καύσης λίπους του σώματός σας έως και κατά 73%.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *